Logo Kamnet
Kamnet.pl

Nie działa telewizja

Odpowiedź na jedno z najczęściej zadawanych pytań

Proszę się upewnić, że dekoder się włączył. Jeśli nie wykazuje on oznak wyjścia ze standby, proszę o informację:


1. Jaki kolor diody świeci się na panelu przednim? (Jeśli żadna dioda się nie świeci, proszę sprawdzić dostępność prądu w gniazdku)

2. Czy dekoder reaguje na pilot? (czy dioda pulsuje podczas wciskania przycisków na pilocie)

3. Czy klient próbował odłączyć urządzenie z prądu i podłączyć ponownie? Jeśli nie, proszę to zrobić.

4. W jaki sposób zostało wyłączone urządzenie? (wyłączenie z pilota, samowyłączenie, awaria prądu)

5. Proszę o przesłanie zgłoszenia na pomoc@kamnet.pl z powyższymi informacjami oraz danymi klienta (numer klienta, adres mac urządzenia, jeśli klient ma więcej niż jedno na swoim koncie)


Jeśli dekoder wyszedł z trybu standby (włączył się):


1. Co widzi na ekranie (czarny ekran, błąd- proszę podać numer błędu)

2. Których kanałów dotyczy błąd? (wszystkich, wybranych- proszę podać jakich)

---Jeśli sytuacja dotyczy jednego/kilku kanału/kanałów---

3. Czy klient próbował przełączyć na inny kanał i powrócić na poprzedni- jeśli nie, proszę to zrobić. Czy to rozwiązało problem?

4. Proszę sprawdzić, czy opłaty w systemie eZK są przypisane do konta klienta oraz, czy są aktywne.

5. Proszę się upewnić, czy adres gniazda dekodera jest tożsamy z adres opłat (numer gniazdka musi być taki sam)

6. Czy otrzymali Państwo zgłoszenia od innych klientów o niedziałającym (tym samym) kanale?

7. Jeśli klient miał dopisany pakiet w bieżącym dniu proszę, aby przywrócił dekoder do ustawień fabrycznych. W przeciwnym razie aktualizacja uprawnień nastąpi po północy.

8. Proszę, aby klient przywrócił dekoder do ustawień fabrycznych- czy to pomogło?

---Jeśli sytuacja dotyczy wszystkich kanałów---

3. Jeśli klient widzi czarny ekran proszę, aby wybrał na pilocie zmianę kanału. Czy po tym klient widzi jakąś grafikę na ekranie, która informuje o zmianie kanału. Jeśli nie, proszę upewnić się z klientem, że wybrał prawidłowe źródło sygnału (klienci nieświadomi swoich telewizorów, często włączają inną funkcję telewizora i nie mogąc sobie poradzić, zgłaszają, że mają problem z działaniem usługi telewizji)

4. Proszę sprawdzić, czy opłaty w systemie eZK są przypisane do konta klienta oraz, czy są aktywne.

5. Proszę się upewnić, czy adres gniazda dekodera jest tożsamy z adres opłat (numer gniazdka musi być taki sam)

6. Proszę się upewnić, że dekoder jest prawidłowo podłączony do sieci (wbrew pozorom, klienci często niechcący- np. przy sprzątaniu, zahaczą przewód i rozłączą go)

7. Proszę, aby klient przywrócił dekoder do ustawień fabrycznych- czy to pomogło?


Jeśli sprawdzili Państwo te informacje, proszę o wysłanie zgłoszenia na adres pomoc@kamnet.pl z informacjami oraz danymi klienta (numer klienta, adres mac dekodera, jeśli klient posiada więcej niż jedno urządzenie.)



Zaufali nam

Fitarena
Urząd Pracy
Lasy Państwowe
RAG
Dyckerhoff Polska
Colucci
Biuro Podróży "My Travel"
Centrum Florystyczne "Grajewscy"
CDT Medicus