Masz pytanie? Zobacz listę najczęściej zadawanych pytań dotycząych naszych usług.

Wejdź na następujący portal: http://www.numion.com/YourSpeed/, następnie odczekaj 30 sekund aż portal skończy odpowiednie pomiary ...

Jeżeli uważasz, że prędkość łącza jest niezadawalająca, prześlij nam pomiary (mail powinien zawierać: czas pomiaru, Throughput 1-3, last 25 measurements) na e-mail: biuro@kamnet.pl,

Jeżeli nie wiesz czy pomiar jest dobry czy zły, prześlij nam - my ci powiemy (e-mail: biuro@kamnet.pl) chcesz sprawdzić predkość za pomocą innego portalu? - sprawdź: http://www.speedtest.pl/;

Według Wikipedii Wifi to zestaw standardów stworzonych do budowy bezprzewodowych sieci komputerowych. Szczególnym zastosowaniem WiFi jest budowanie sieci lokalnych opartych na komunikacji radiowej, czyli WLAN (ang. wireless local area network).

To najnowocześniejsza Technologia wykorzystywana w dziedzinie komunikacji komputerów i nie tylko, stosowana również w przenośnych urządzeniach.

Szczególnie wygodna i polecana w domach jednorodzinnych, budynkach mieszkalnych oraz dla LapTopów dzięki niej bezproblemowo można przenieść swój komputer z jednego miejsca w drugie bez żadnych kabli, przedłużeń.

Korzyści:

  • bezprzewodowy internet w domu oraz poza domem bez zbędnych kabli!
  • cena jak za internet przewodowy!
  • ochrona przed nieautoryzowanym dostępem i włamaniami do komputera.

Przeskanuj swój komputer w poszukiwaniu wirusów w jednym z poniższych stron: http://skaner.mks.com.pl/;
http://www.pandasoftware.es/activescan/pol/

Sprawdz w bazie danych wirusów, co możesz po nim się spodziewać: http://www.mks.com.pl/wirusy.html;

zrób kopie zapasową (na dyskietkach, płycie, na koncie ftp lub na naszym serwerze) wszystkich ważnych danych;
ściągnij najnowszy program antywirusowy;
jeżeli nie możesz go usunąć, umów się z naszym specjalistą lub napisz admin@kamnet.pl.

  • Zobacz na pasek zadań (kolo zegarka), pousuwaj niepotrzebne programy;
  • Wybierz 'Panel Sterowania' -> 'Dodaj/Usuń programy', a następnie pousuwaj nieużywane programy;
  • 'START' -> 'Programy' -> 'Autostart' - skasuj nieużywane skróty (zalecane skasowanie wszystkich);
  • 'START' -> 'Uruchom...' -> "msconfig" -> Zakładka 'Uruchamianie'/'Autostart' - odznacz nieużywane programy (możesz odznaczyć wszystkie);
  • START' -> 'Uruchom...' -> "temp" - skasuj wszystkie tymczasowe pliki;
  • Włącz defragmatora dysku ('START' -> 'Uruchom...' -> "defrag"), aby twoje programy uruchamiały się szybciej;
  • Przeskanuj dysk w poszukiwaniu błędów ('START' -> 'Uruchom...' -> "scandisk"), być może twój dysk zawiera błędy, które spowalniają system;
  • Ciągnij program optymalizujący i usuwający niepotrzebne wpisy z rejestru systemu;
  • Przeinstaluj od nowa system;
  • Jeżeli twój twardy dysk cały czas pracuje, kiedy nie robisz nic istotnego, dokup pamięć RAM;
  • Jeżeli dalej masz problemy z komputerem lub nie wiesz jak go zrobić, zadzwoń do naszego serwisanta lub napisz maila.

  • Spróbuj zoptymalizować system (pytanie wyżej);
  • Sprawdź, czy wentylator w komputerze działa;
  • Jeżeli nie, natychmiast wyłącz komputer i wymień wentylator (lub spróbuj przeczyścić stary);
  • Jeżeli wydaje ci się że działa nieprawidłowo, wymień go (lub spróbuj go przeczyścić);
  • Jeżeli procesor wydaje się zbyt gorący, wymień wentylator;
  • Upewnij się, czy wszystkie urządzenia są poprawnie skonfigurowane;
  • Upewnij się, czy wszystkie sterowniki do urządzeń w komputerze mają certyfikat stabilności;
  • Przeskanuj cały dysk w poszuwaniu uszkodzonych sektorów;
  • Dociśnij pamięć RAM (lub sprobuj wymienić na inne kości i przetestować działanie systemu);
  • Przeinstaluj system (najlepiej zmieniając na nowszy);
  • Jeżeli dalej masz problemy lub wolisz zasięgnąć rady naszego serwisanta - zadzwoń lub napisz admin@kamnet.pl.

  • Sprawdź i wyłącz jeżeli masz włączoną opcję 'Automatycznie wykryj ustawienia'/'Automatycznie wykryj serwer proxy' w opcjach internetowych (Panel Sterowania) w zakładce Połączenia;
  • Spróbuj włączyć (w ww. opcjach) serwer Proxy (w3cache.icm.edu.pl, port: 8080 , w3cache.tpnet.pl, port: 8080 lub w3cache.dialog.net.pl port: 8080); jeżeli już używasz serwer proxy, sprawdź jak ładują się strony po jego wyłączeniu;
  • Spróbuj ściągnąć inną, niezależna przeglądarkę od obecnie używanej.

  • Upewnij się czy karta sieciowa w systemie jest włączona (Win9x: Panel Sterowania -> System -> Menadżer urządzeń -> Karty sieciowe);
  • Upewnij się czy końcówka jest dobrze wciśnięta (spróbuj ją delikatnie poruszać lub włożyć jeszcze raz);
  • Upewnij się czy wszystkie żyły w końcówce leżą poprawnie (czy nikt ich nie naruszył);
  • Upewnij się czy kabel nie został naruszony w miejscach, w których biegnie bez listwy;
  • Sprawdź w dziale 'news' czy są jakieś informacje techniczne nt. awarii;
  • Sprawdź czy zapłaciłeś za ostatni miesiąc;
  • Niezwłocznie przedzwoń do biura i powiadom nas o tym
    • Zainstaluj i skonfiguruj kartę sieciową;
    • Zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług Internetowych przez firmę Kamnet, abonent ma obowiązek powiadomić firmę o zmianie karty sieciowej oraz podać aktualny numer seryjny karty sieciowej (MAC).

    • Upewnij się czy karta sieciowa w systemie jest włączona (Win9x: Panel Sterowania -> System -> Menadżer urządzeń -> Karty sieciowe) oraz poprawnie skonfigurowana;
    • Sprawdź czy z tyłu komputera przy karcie sieciowej (gdzie dochodzi kabel internetowy) pali się kontrolka,
    • Jeżeli nie, postępuj tak jak w poprzednim pytaniu;
    • Jeżeli pali się, sprawdź czy zacznie pulsować przy używaniu Internetu,
    • Jeżeli nie:
      • sprawdź czy masz poprawne adresy,
      • spróbuj delikatnie poruszać lub włożyć jeszcze raz końcówkę kabla internetowego,
      • spróbuj przeinstalować sieciowe składniki systemu,
    • Jeżeli jest to "świeży" system, zainstaluj kartę sieciową (użyj sterowników z dyskietki, którą dostałeś razem z kartą sieciową);
    • Jeżeli aktualizowałeś ostatnio system, spróbuj odinstalować daną aktualizację lub spróbuj przeinstalować od nowa sieciowe składniki systemu;
    • Jeżeli instalowałeś ostatnio jakiś program sieciowy (np. firewall, accelerator) lub antywirus, spróbuj go odinstalować (jeżeli to nie pomoże, przeinstaluj kartę sieciową);
    • Jeżeli korzystałeś ostatnio z jakiegoś kreatora (internetowego; np. udostępnianie Internetu, itp.), skasuj wszystkie karty i protokoly sieciowe i zainstaluj od nowa wszystkie składniki sieciowe;
    • Jeżeli system Win9x zawiesza ci się przy zamykaniu systemu (rzadziej przy uruchamianiu), przeinstaluj sterowniki do karty sieciowej (z dyskietki, którą dostałeś wraz z kartą sieciową) lub ściągnij nowsze z Internetu dla posiadanego systemu (ewentualnie zmień system, który będzie współpracował z twoją kartą sieciową);
    • Sprawdz w dziale 'news' czy są jakieś informacje techniczne nt. awarii;
    • Sprawdz czy zapłaciłeś za ostatni miesiąc;
    • Niezwłocznie przedzwoń do biura i powiadom nas o tym

    Darmowy program antywirusowy Microsoft Essential Skanery antywirusowe on-line:

    Zaufali Nam

    Klienci firmy Kamnet
    Klienci firmy Kamnet
    Klienci firmy Kamnet
    Klienci firmy Kamnet
    Klienci firmy Kamnet
    Klienci firmy Kamnet
    Klienci firmy Kamnet
    Klienci firmy Kamnet
    Klienci firmy Kamnet
    Klienci firmy Kamnet